zzz

Thursday, December 9, 2010

TAKTIK BARU PEROGOL SEKARANG (kalau taknak kena rogol, sila ambil pusing post ni) INI SERIUS

Salam .

Oke, post ni ade mesej peringatan kepada PEREMPUAN tak kira sesiapapun .

Aku dapat mesej ni daripada akak aku . aku suruh dia forward pada aku. akak aku dapat
mesej ni daripada member die.

Mesej tu berbunyi macam ni. (dumdumdum)

" PESANAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG PERGI KERJA, COLLEGE ATAU SEKOLAH SENDIRIAN. Jika anda t'jumpa budak kecil sdg menangis atas jalan,
yg memberi anda  alamatnya dan m'minta anda agar menghantarnya ke alamat tersebut .
Sila bawa nya ke balai polis. Tak kira apa yang anda mahu lakukan, JANGAN bawanya ke
alamat yang diberikan. Ini adalah taktik baru untuk penjenayah  merogol wanita .
Sila sebarkan mesej ini kepada semua rakan anda agar mereka lebih memberi tahu maklumat ini
kepada semua rakan, saudara, mak, cik, adik beradik anda  terutamanya WANITA. Terima kasih .
Daripada ASP Suman Kumar .  D9 Bukit Aman . "

Haa. macam tu la bunyi mesej tu.

Kalau korang sayang keluarga korang, bagi tau la diorang mesej ni oke .



gambar : beautifulnara.com

PEACE OUT .

2 comments:

.Aku. .KaKi. .RaYau. said...

hye!!!~ johan??? remember me?? aku.kaki.rayaw??.. wah!!! ur blog seem to be a good companion for my blog lah!!! tekejot ngan gmba kasut itu!!!~ sgt menarik!!! urm... xsempat bace sumer post ko lg... but wiLL do soon... n letak laa shout box beb, ley kiter org left sum instant komen when we do blog walking... xgitu?~ aceeehhhwah!!~ ahahah.. nice knowing u encik main jawoh-jawoh!!! ahahaha

Greg Ben Ben said...

tenkiu tenkiu sesangat datang blog aku ni.

korang baekla .. hahao

tengok a nanti klau nk ltk shoutbox

aku baru sgt buat blog ni
tak tau pape lg