zzz

Tuesday, December 7, 2010

Bersyukurlah, Sayanglah apa korang ada

salam, hey !

tadi aku bangun tidor. lagi 5 minit nak pukul satu.
aku taktau apesal aku bangun lewat. nak kata tido lewat, memang la, pukul 3 baru pejam mata.
siyes aku susah nak tidor malam tadi  pasal tak rasa mengantok.

bangun je tido tadi, aku rasa menyesal. tak nak buat lagi dah. tapi esok esok mungkin buat lagi kot.

aku keluar daripada bilik aku, pastu aku jenguk bilik mak aku. tengok mak aku ada. tengah kemas bilik. syukur.
pastu nampak akak aku tengah online, oke ada. pastu pulak, aku tanye akak aku. lia, abah mana ?

aku tunggu jawapan die. dia jawap, tu ha, abah kat depan tu. buat ape ntah.
aku tengok kat luar, oke abah aku ada. aku bersyukur semua ada lagi.

aku bersyukur aku bernafas lagi bak kata Altimet. aku bersyukur aku ada keluarga lagi. kalau korang ada yang ahli keluarga dah pergi, tabahkan hati. life must go on oke.

No comments: