zzz

Wednesday, December 8, 2010

Malam tadi sangat seronok

dude !

babe !!

sekarang ni aku tengah bosan sambil mak aku melayan cerita alisa merepek yang
tiada kesudahannya. ayoo. macam cite keling.

malam tadi aku stay rumah je . tak keluar melepak mane mane. mak bapak aku mane kasi anaknye keluar memalam sebab takot the only son in our family diculik bohsia.

jadi, aku terperap je la kat rumah macam anak dara sunti sambil tonton tibi .

malam tadi ada cerita baru . satu cerita ganti slot lestary. cerita sebelum ni asmara . dah abes da pun. ending nye aku tak tengok. buat ape nak tengok drama dewasa. cerita yang ganti asmara tajuk die HANI. malam tadi first episod. biase biase je cerita tu. layan je la. aku tak suka watak adik hani yang laki tu. name dia roslan.

tak reti bersyukur langsung. ada satu scene mase diorang whole family having dinner kat rumah. yang si roslan tu nak ayam goreng macam upin & ipin. tapi bapaknye beli sate. pastu yang si roslan tu marah marah.
macam bodoh sial tak reti nak bersyukur. kalau aku belakon sekali dalam cerita tu dah lame aku tapak muke die. grrr .

lagi satu movie tu istimewa sempena maal hijrah.

tajuk cerita Tempatkan Dia Di Syurga. siyes aku cakap cerita ni best. menginsafkan. cerita ni menggambarkan situasi sebenar dalam keluarga. bukan keluarga aku la. family aku bahagia beb .

kesian si mak nye. dah tua tua kerja cari duit jadi cleaner. yang anak nye dah besar panjang, tapi otak macam orang yahudi. anak yang sulung dengan yang pompuan je baik. tapi yang sulong tu la yang baik tapi cacat siket. berguna la jugak daripada adik adik die. yang si ramli berhutang sana sini. tapi ada bini. yang si badrol tak nak kerja tapi nak jadi bos. pemalas. ade ke patot die kate, gaji 1500 tak cukup. tak reti bersyukur. same macam si roslan tadi. hahaa. last last masuk penjara.
ending, amirul (yang baik, cacat, sulong) mati. mak nye pun mati juga. ramli masuk hospital.

okey, tu la cerite yang aku tengok malam tadi. aku rase ni entri aku paling panjang setakat ni la.

gambar : budak-shinchan.blogspot.com
ku faridah. dia yang jadi si emak kepada anak. budak botak tu takde kena mengena dalam cerit tu oke.

aku tak paham. apesal ada sikat kat tepi ku faridah. nak kata nak sikat budak botak tu, pejadahnye . buang masa je . haha.

2 comments:

.Aku. .KaKi. .RaYau. said...

ahahah~ sikat tuh macik tuh la punye... dak kecik tuh apo nk disikat????

Greg Ben Ben said...

sikat bulu dia . hahao