zzz

Tuesday, December 14, 2010

Antara Dua Darjat

Salam

Hari ahad kelmarin aku ada pergi jemputan kahwin . Member bapak aku yang jemput . Nama dia aku tak tau tapi aku panggil dia pak cik je la . Yang kahwin tu bukan dia tapi anak perempuan dia. Pakcik tu ada dua isteri aku rasa . Pak cik tu buat majlis kat Dewan Jubli Intan kat J.B . Sape stay Johor negeri maju tau la betapa prestijnya dewan ni . Yang pegi kenduri tu pun kebanyakan orang kekaye . Tapi aku tak la . Aku time masuk dewan tu mesti la buat muke bangga . buat muke orang kaya . hahahao . makan pun sedap . pehh, udang dia macam udang kat mekdi. mekdi ada udang ke ? 


gua tak hensem . bibir gua merah beb. gua tak isap rokok . gua isap lolipop saja .

lepas kenduri bapak gua rase baik hati, bawak kita orang pegi singgah Masjid Sultan Abu Bakar . sebelah masjid ada zoo . orang punya la ramai . macam sakai . Masjid ni mengadap laut . laut ape ntah gua tak amek tau . boleh nampak singapore .
                                                

pastu bapak aku rase baik hati lagi pegi la bawak kita orang singgah Danga Bay kejap . singgah singgah, tengok kapal layar .
gua sayang mak bapak gua . gua sayang pamily gua .

Pesanan ikhlas daripada greg ben ben.

No comments: